Μια ξεχωριστή φωνή που ήρθε για να μείνει. Ένα ταλέντο που με την φωνή του μιλάει στις καρδιές μας. 
Ο Λευτέρης Κανέλλος τραγουδάει εδώκαι χρόνια αλλά τώρα ξεκινάει δισκογραφικά με το νέο του κομμάτι φοβάσαι να αφεθείς. 
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ,σχετικά με το τραγούδι μας δηλώνει πως ποτέ δεν το είδε ως επάγγελμα. 
Συγκεκριμένα:  "Επάγγελμα δεν το θεώρησα ποτέ άσχετα αν αμειβόμουν στα live γιατί μου άρεσε παρά πολύ να τραγουδώ μπροστά σε κοινό Είναι όντως ένα όνειρο ζωής που κάποια στιγμή θα ήθελα να γίνει πραγματικότητα χωρίς να μου αποσπούν οι επαγγελματικοί εφιάλτες και οι πολλές ώρες εργασίας σε άλλους τομείς που δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ,τον πολύτιμο χρόνο της μουσικής μου …Μάλλον όμως στην δύσκολη εποχή μας θα πρέπει να είναι κάνεις πολύ ρομαντικός για να μπορέσει να επιβιώσει οικονομικά έχοντας εργασία του τη μουσική.. Περιμένω με αγωνία κάποιες μεγάλες αλλαγές στη βασική μου δουλειά για να μπορέσω να απαλλαγώ από το στρεσαρισμένο περιβάλλον της πόλης και να μείνω σε ένα περιβάλλον πιο ήπιο για τα γούστα μου και τις εμπνεύσεις μου σίγουρα κοντά στη θάλασσα …ίσως αυτό να είναι το ωραιότερο δώρο στη ζωή μου! " 


Πηγή: parle.gr

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.