Πέρασαν 18 χρόνια σχεδόν από την ημέρα που άνοιξε στην Πρέβεζα ένα κατάστημα, το οποίο έμελλε να αλλάξει τα δεδομένα τόσο για την γυναίκα όσο και για τον άντρα. 
Ήταν κάτι το εξωπραγματικό για την χρονιά που άνοιξε, κάτι που αρκετοί μόλις έβλεπαν τις δημιουργίες νόμιζαν ότι είναι από άλλον πλανήτη. Και όμως αυτές οι δημιουργίες διά των μαγικών χεριών του Άκη, έκαναν την διαφορά και το μόνο σίγουρο ήταν ότι όχι μόνο άντεξαν στα χρόνια, αλλά ο κόσμος τις αγάπησε, για αυτό άλλωστε και τον κράτησαν επί 18 συναπτά έτη στην κορυφή των προτιμήσεων. Φυσικά μιλάμε για το AKIS Coiffure, τον Hair Stylist o οποίος συνεχίζει να δημιουργεί πραγματικά αριστουργήματα με σεβασμό και αγάπη για αυτό που κάνει. Ο Άκης είναι αγαπητός σε όλους του πρεβεζάνους, είναι γέννημα - θρέμμα παιδί της Πρέβεζας, μα πάνω από όλα αυτοδημιούργητος. Ο Άκης με την δουλειά του έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς, ενώ δημιουργίες του έχουν παρουσιαστεί σε πολλά περιοδικά της Ηπείρου, αλλά και Πανελλαδικής κυκλοφορίας. Πάμε όμως να γνωρίσουμε τον Άκη καλύτερα.

- Άκη θα ήθελα να μας μιλήσεις λίγο για εσένα. τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με την τέχνη ή καλύτερα τις δημιουργίες της κομμωτικής;

Είναι η πρώτη μου φορά που θα μιλήσω γι αυτό. Πολύ λίγα άτομα γνωρίζουν αυτά που θα σου πω.
Όταν ήμουν μικρός λοιπόν ήθελα να γίνω fashion designer....
Αλλά επειδή λατρεύω της γυναίκες ήθελα να έχω την πλήρη επίβλεψη πάνω τους από τα μαλλιά μακιγιάζ τα πάντα...
Έτσι λοιπόν αποφάσισα παράλληλα με το λύκειο - και μιας και τα οικονομικά μας τότε δεν το επέτρεπαν να πάω στην ανάλογη σχολή fashion desingers - να πάω σε μια σχολή κομμωτικής οπού θα την τελείωνα παράλληλα με το λύκειο και θα ήταν το ξεκίνημα για να κάνω τα πρώτα βήματα να εκπληρώσω το όνειρο μου .... Κάτι που δεν έγινε ποτέ ... Στην πορεία ερωτεύθηκα αυτό το επάγγελμα και με κέρδισε...!!!
Με μάγεψε το γεγονός ότι έπρεπε να έρθω "σ’ επαφή" με μια γυναίκα η οποία έπρεπε να χαλάρωση και να αφεθεί στα χεριά μου, να την κάνω ότι θέλω και να τη μεταμορφώσω όπως εγώ τη φανταζόμουν.... Είναι απίστευτο συναίσθημα όταν έρχεται και κάθεται στην καρεκλά και τη ρωτάς:
-Τη θα κάνουμε Κ Χ .....;
Και η απάντηση πάντα είναι ... :
 -Εσύ ξέρεις κάνε ότι θες ....!!!   
Είναι μαγικό ειλικρινά όλο αυτό.. και όχι μόνο από της γυναίκες αλλά και από τους άντρες πελάτες μου. 

- Να σε γυρίσω 18 περίπου χρόνια πίσω. Πως πήρες την απόφαση να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα με δεδομένο ότι την συγκεκριμένη περίοδο υπήρχαν δεκάδες παρόμοια καταστήματα στην Πρέβεζα;

Κοιτά το όνειρο μου δεν ήταν πότε να ανοίξω ένα μαγαζί με την έννοια του κομμωτηρίου όπως υπήρχε  και να κλειστό μέσα σε 4 τοίχους όπως επίσης δεν ήθελα με τους πελάτες να έχω την κλασική σχέση.
Ο χώρος ήθελα να είναι ένα μέρος οπού θα έρχονταν ο κόσμος να χαλάρωση να ξεσκάσει και να πέραση όμορφα κ όταν φύγει να είναι "άλλος άνθρωπος" πιστεύω ότι αυτό τους πρόσφερα από την αρχή το κάτι διαφορετικό. Παράλληλα έβαλα μέσα στο χώρο μας κ άλλες υπηρεσίες όπως το massage στο κεφάλι, το μακιγιάζ, περιποίηση άκρων, και τώρα πια και ρούχα σε συνεργασία με γνωστούς έλληνες σχεδιαστές .
Ήθελα να φέρω στο κομμωτήριό τα νέα άτομα όπως επίσης και όλους και όλες αυτές που μισούσαν να πηγαίνουν σ’ αυτό λόγο κακών εμπειριών τους.
Νομίζω ότι το κατάφερα και ότι από όταν το ξεκίνησα μετά ακολούθησαν και άλλοι συνάδερφοι όπως και νέα παιδιά στην πορεία.

- Οι δημιουργίες σου θυμίζουν ζωγράφο που βλέπει το μοντέλο και δημιουργεί πάνω στον καμβά. Το λέω αυτό γιατί μας συνήθισες στα πολλά χρώματα που χρησιμοποιείς διαφορετικά πάντα για κάθε πελάτη ή μοντέλο.

Όπως ακριβώς το είπες με μια μικρή διαφορά ότι για μένα καμβάς είναι το ίδιο το "μοντέλο" ειδικά για τα πιο τολμηρά πρόσωπα που έχουν το θάρρος να γίνουν και μια εικόνα μέσα από το hoby μου που ασχολούμαι με τη φωτογραφία εκεί μετά ξεφεύγουμε όλοι μαζί.
Είναι τόσο όμορφο να φαντάζεσαι τον εαυτό σου πχ σαν σταρ του σινεμά ή σαν τη πριγκίπισσα ή τον πρίγκιπα στο δικό σου παραμύθι και όλο αυτό να το βλέπεις εικόνα μέσα από το φωτογραφικό μου φακό ... Λατρεύω να μεταμορφώνω τον κόσμο, λατρεύω να κάνω όσο πιο όμορφο μπορώ τον κόσμο λατρεύω να βλέπω χαμόγελα.

- Μίλησε μας λίγο για τις συμμετοχές που είχες σε διαγωνισμούς, γιατί πολλοί δε το γνωρίζουν.

Δεν το γνωρίζουν γιατί είναι κάτι που δεν μ’ αρέσει να το συζητώ.
Πιστεύω ότι τα βραβεία κτλ είναι κάτι που άπλα ικανοποιούν το δικό μου εγώ και δεν αφορά τον κόσμο.
Τον κόσμο τον ενδιαφέρει τη θα κάνεις στο κεφάλι του και το πόσο καλός θα είσαι μαζί του της ώρες που θα περάσετε. Τα βραβεία δεν θα δείξουν ποτέ τις ικανότητες μου αλλά το αποτέλεσμα της δουλειάς μου.
Παρόλα αυτά ναι υπάρχουν αρκετές διακρίσεις σε πανελλήνιους σε πανευρωπαϊκούς αλλά και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς... αξέχαστες, υπέροχες και πρωτόγνωρες εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στη μνήμη μου. Ένας λόγος που όταν βλέπω eurovision ή ανάλογους διαγωνισμούς πάντα η καρδιά μου χτυπά δυνατά και δακρύζω...μεγάλο βάρος και ευθύνη να αντιπροσωπεύεις μια χώρα.

- Πολλοί σε χαρακτηρίζουν ''καλλιτέχνη'' και όχι κομμωτή. Το πιστεύεις αυτό; Τι έχεις να πεις εσύ;

Πιστεύω ότι καλλιτέχνης είναι κάθε άνθρωπος που αγαπά αυτό που κάνει και το κάνει με πάθος και μεράκι άσχετα με το επάγγελμα και την δουλειά, καλλιτέχνης για μένα είναι και ο τσοπάνος που έχει περιποιημένα τα ζώα του και ο γεωργός που φροντίζει και έχει όμορφα φυτά, ο σκουπιδιάρης και ο περιπτεράς και τόσοι άλλοι.
Έτσι και εγώ απλά κάνω ότι αγαπώ τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

- Άκη έχει χτενίσει, κουρέψει και βάψει πολλά μοντέλα, κάτι που δε το έχουν κάνει πολλοί κομμωτές. Ήταν ένα από τα όνειρά σου; Ήθελες να μπεις δημιουργώντας στον χώρο του μόντελιγκ;

Όπως σου είπα και πριν ο χώρος της μόδας είναι αυτός που με μαγεύει. Η ζωή μου είναι πάνω σε πασαρέλες σε φωτογραφίσεις μόδας και ότι έχει να κάνει με αυτό το κομμάτι.
Ίσως να στάθηκα και τυχερός με όλο αυτό γιατί κατά ένα περίεργο τρόπο, ότι ήθελα έρχονταν μπροστά μου με ένα ανεξήγητο τρόπο.
Γι’ αυτό και στα show και όλα όσα διοργάνωνα μ’ άρεσε να βρίσκομε εκεί πάνω και να "ζωγραφίζω" στα μοντέλα μου.

- Τέλος συνεργάζεσαι εκτός των άλλων και με περιοδικά, γράφοντας άρθρα και παρουσιάζοντας τις δουλειές σου. Πως προέκυψε αυτό;

Ναι έχω συνεργαστεί με αρκετά περιοδικά στο παρελθόν όπου είτε είχα την επιβλέψει για μαλλιά και μεικ απ στις φωτογράφησης μόδας ή ακόμα και όλα αυτά αλλά και το ρόλο του φωτογράφου.
Τώρα γράφω σε ένα ιντερνετικό περιοδικό το "Lifestyle agenda" όπου δίνω συμβουλές για μαλλιά μαζί με δικό μου φωτογραφικό υλικό ανάλογα το θέμα αλλά και κάποια editorial μόδας.
Η πρόταση ήρθε από το φίλο μου Θοδωρή Λιόντη όπου είναι και ο υπεύθυνος για όλο αυτό. Γνωριζόμαστε χρονιά και όταν το ξεκίνησε ως ιδέα αμέσως μου έκανε την πρόταση και φυσικά είπα το ναι χωρίς καν να το σκεφτώ. Ήταν άλλη μια πρόκληση για μένα και κάτι για να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου ευχάριστα.

                        

Το AKIS Coiffure μπορείτε να το βρείτε στην Πρέβεζα. Στην οδό Πολυτεχνείου και Μπιζανίου.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 26820 26267 ή στο facebook στο: Akis Coiffure

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.