Από 20 Ιουνίου επέστρεψαν οι «Μέρες Ραδιοφώνου» !!! 
Η παράσταση που μάγεψε το κοινό και παρουσιάζεται στο προαύλιο του Badminton!! Πρόκειται για ένα μουσικό ταξίδι,στις πιο νοσταλγικές μέρες του ελληνικού ραδιοφώνου με αξέχαστα τραγούδια καιαγαπημένες εκπομπές, που σφράγισαν την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Ξεκινώντας από την δημιουργία της ελληνικής ραδιοφωνίας το 1938 και για πενήντα ολόκληρα χρόνια, εκπομπές που άφησαν υπέροχες αναμνήσεις,όπως «Η θεία Λένα», «Χαρούμενα ταλέντα», «Το θέατρο στο μικρόφωνο», «Εδώ Λιλιπούπολη», «Μοντέρνοι ρυθμοί», «Μικρή, πικρή μου αγάπη» και πολλές ακόμη, ζωντανεύουν επί σκηνής σε μια μοναδική ιστορική αναδρομή. Στην παράσταση ακούγονται τραγούδια όλων των μεγάλων μαςδημιουργών που σφράγισαν ανεξίτηλα τα ελληνικά ερτζιανά στις μέρες που πέρασαν.Τότε που η μαγεία του ραδιοφώνου έφερνε σε επαφή τους απλούς ανθρώπους με τηλογοτεχνία, το θέατρο, τη μουσική κι άφηνε τη φαντασία του ακροατή να ντύσει τον ήχο με τις δικές του εικόνες. Γιατί, όπως έλεγε και ο Μάνος Χατζιδάκις: «...η τηλεόραση μας αιχμαλώτισε, ενώ το ραδιόφωνο μας μάγεψε».

Ρεπορτάζ – συνέντευξη: Έυη Τσολάκη


Μάκης Δελαπόρτας: Ο Μάνος Χατζιδάκις στο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε», έλεγε πως «Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό, είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ». Κι εγώ χωρίς τους σπουδαίους ανθρώπους που συνεργάζομαι, αυτούς τους σπουδαίους καλλιτέχνες που βρίσκομαι  επί σκηνής δεν θα μπορούσα να είχα κάνει αυτή τη παράσταση. Γιατί μπορεί μα έχεις μια πολύ ωραία ιδέα αλλά να μην μπορέσεις να την πραγματοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο, Εγώ λοιπόν ευτύχησα σε αυτήν την παράστασή μου να έχω μερικούς από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες του σημερινού μουσικού μας θεάτρου κι αυτό είναι σημαντική συγκυρία για την τόση μεγάλη επιτυχία αυτής της δουλειάς. 

Ελένη Δήμου: Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που συμμετέχω σε αυτή τη μουσικοθεατρική παράσταση που ξεκίνησε πριν δυο χρόνια και έχει αγκαλιαστεί από όλες τις ηλικίες. Οι μεγαλύτεροι έρχονται να θυμηθούν και οι μικρότεροι να μάθουν. Επίσης είναι για μένα ιδιαίτερη η πρόκληση να καλούμαι να παίξω και σαν ηθοποιός επί σκηνής. Περνάω υπέροχα γιατί όλα αυτά τα ταλαντούχα παιδιά που συμμετέχουν δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό κι αυτό περνάει στο κοινό. Με τον Μάκη Δελαπόρτα μας δένει μια φιλία χρόνων και πάντα λέγαμε πως έπρεπε να βρεθούμε κι επί σκηνής. Νομίζω πως ήρθε η στιγμή να γίνει και επισφραγίστηκε με μεγάλη επιτυχία!

Μέμος Μπεγνής: Είμαι πολύ περήφανος που συμμετέχω στις «Μέρες ραδιοφώνου» αφού είναι μια παράσταση με απίστευτη ποιότητα, κάτι που σήμερα λείπει πολύ και είμαι με συνεργάτες που εκτιμώ βαθύτατα. Ο Μάκης έστησε με δεξιοτεχνικό τρόπο μια εξαιρετική ιδέα όπου σκίζει τα δυο τελευταία χρόνια. Εγώ είμαι καινούργιος στη παρέα, αλλά αισθάνομαι υπέροχα αφού όλα τα παιδιά είναι ταλαντούχα, και περνάμε υπέροχα, τόσο στη σκηνή όσο και στα καμαρίνια. Τα αναπολώ αυτά τα χρόνια μέσα από την παράσταση γιατί μπορεί να μην έχω ζήσει την δεκαετία του ‘50 και ‘60 αλλά ξέρω αυτά τα τραγούδια από τη γιαγιά μου η οποία λάτρευε τη μουσική και από κει και εγώ πήρα τα ακούσματα που ήθελα να μάθω. Αγαπούσε πολύ την Δανάη, οπότε όταν τραγουδάω «Ας ερχόσουν για λίγο» είμαι πολύ συγκινημένος. Θα ήθελα να ζήσω αυτή την εποχή με τις ανέσεις του σήμερα, αλλά με την αυθεντικότητα και την ηθική εκείνη της εποχής που δεν υπάρχουν σήμερα. Την ποιότητα βέβαια πρέπει να την κυνηγάμε, σε μια εποχή που όλα έχουν ξεφτιλιστεί, κι αυτή η παράσταση είναι μια «όαση» ποιότητας.

Παναγιώτης Πετράκης: Ένα πολύ όμορφο νοσταλγικό ταξίδι που ξεκινάει από την πρώτη εκπομπή του Ελληνικού Ραδιοφώνου το 1938 και φτάνει μέχρι την δεκαετία του ’80. Σε αυτή τη διαδρομή περνάμε από πολύ γνωστές και αγαπημένες εκπομπές της κάθε εποχής, από αγαπημένα διαφημιστικά, εκφωνήσεις, όπου ο κόσμος θυμάται, νοσταλγεί και οι νεότεροι συντονίζονται με μια εποχή που δεν γνώρισαν αλλά έχουν ακούσει.

Άριελ Κωνσταντινίδη: Με το Μάκη παρόλο που γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια είναι η πρώτη μας συνεργασία και τον ευγνωμονώ γιατί δημιούργησε μια παράσταση τόσο χαρούμενη, νοσταλγική που μετά από πολλά χρόνια βρίσκομαι πάλι στο φυσικό μου χώρο το μιούζικαλ.. Αυτή η δουλειά ήταν κάτι που ήθελα να κάνω και χωρίς να το κυνηγήσω καθόλου, ήρθαν τα πράγματα έτσι ώστε ο Μάκης να με πάρει κάποια στιγμή τηλέφωνο και να μου πει «σε ενδιαφέρει;» Και είπα αμέσως το «ναι».

Βαλάντω: Eίναι μια όμορφη παράσταση, με πάρα πολύ νοσταλγία στα παλιά χρόνια, είναι τραγούδια που αγαπάμε και οι περισσότεροι έχουμε μεγαλώσει με αυτά. Για μένα είναι κάτι πάρα πολύ καινούργιο όλο αυτό. Όλος ο θίασος με υποδέχτηκε με μια αγκαλιά και προχωράμε.

Στέφανος Οικονόμου:  Για μένα οι «Μέρες ραδιοφώνου» ήταν μια βουτιά στα βαθιά, αφού είναι η πρώτη μου σημαντική δουλειά δίπλα σε σπουδαίους καλλιτέχνες που μόνο μεγάλο σχολείο είναι για μένα. Είναι πραγματικά τύχη για ένα νέο ηθοποιό να συμμετέχει σε μια τέτοια παράσταση.

Κείμενα: Μάκης Δελαπόρτας, Στέλιος Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία: Μάκης Δελαπόρτας
Χορογραφίες: Κρίστης Κουπάτος
Ενορχήστρωση: Γιώργος Παγιάτης
Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9.00 μ.μ στο Προαύλιο του Badminton.

Πηγή: parle.gr

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.