Η Ολυμπιονίκης της Αθήνας 2004 Αθανασία Τσουμελέκα απέκτησε την δική σας σελίδα στο διαδίκτυο και έτσι με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί καθημερινά να έρχεται σε επαφή με τους χιλιάδες Fun της στους οποίους θα προτείνει λύση για πολλά θέματα που τους απασχολούν κυρίως όμως με αυτά που έχουν σχέση με την γυμναστική και την ενασχόλησή μας με τον αθλητισμό.

Η πρεβεζάνα Ολυμπιονίκης προετοίμαζε εδώ και πάρα πολύ καιρό την προσωπική της ιστοσελίδα και αυτό γιατί όλα τα κείμενα που υπάρχουν σε αυτό έχουν την δική της υπογραφή.
Όλα είναι γραμμένα με μεράκι και αγάπη για τον αθλητισμό…
''Εύχομαι η πρώτη εικόνα πριν εμβαθύνετε μέσα στα menu να σας είναι ευχάριστη. Εγώ νιώθω ενθουσιασμό και περίσσεια χαρά και ελπίζω να σας μεταφέρω τα ίδια συναισθήματα….
H ανάγκη της δημιουργίας του site αυτού γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις είτε σε προπονητικά θέματα είτε σε προσωπικά, αθλητικού πάντα περιεχομένου!
Ο πρωταθλητισμός, όπως έχω πει πολλές φορές, είναι απομόνωση και μυστήριο γύρω από το τι κάνουν οι αθλητές… Ο κύκλος αυτός για μένα έχει κλείσει και μέσα από μερικά άρθρα μου θα μπορέσετε να καταλάβετε και λίγη από την δική μου φιλοσοφία.
Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια !!!! Θέλω να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου σε ότι γνωρίζω και μπορώ να σας μεταφέρω και εσείς να ρωτάτε. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
Η σελίδα αυτή είναι προσωπική και δεδομένου ότι όλη η θεματολογία είναι γραμμένη από μένα και μόνο, σας θέλω αυστηρούς (εντάξει λιγάκι, ε;) για να διορθωθώ, και … λιγουλάκι…. επιεικείς :) μην απογοητευτώ (μπορώ και να κοκκινίσω τώρα! )
θα ήθελα πολύ να μου δώσετε ένα feedback, γράφοντάς μου τι θα θέλατε να υπάρχει, τι σας ενοχλεί ή δεν σας αρέσει. (athanasia@tsoumeleka.gr)
You are welcome !!!!!! '' δηλώνει η Αθανασία Τσουμελέκα στο welcome της σελίδας της…



Πηγή: tsoumeleka.gr


Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.