Την αισιοδοξία του για την πορεία του Ολυμπιακού εξέφρασε ο σκόρερ του τρίτου γκολ με την Ατλέτικο.
Έχει ήδη βρει τα πατήματά του και είναι μια χαρά, τόνισε μεταξύ άλλων εμφανώς ικανοποιημένος ο Κώστας Μήτρογλου μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα του Ολυμπιακούμε την Ατλέτικο Μαδρίτης.
«Ελπίζω να πάμε όπως και πέρσι. Είμαστε καλή ομάδα με έμπειρους παίκτες και πιστεύω ότι θα παίξουμε καλά. Η ομάδα θα με βοηθήσει, όπως και εγώ την ομάδα. Ξέρω τι μπορώ να κάνω. Παίζω τη μπάλα μου και προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα» επεσήμανε αρχικά μιλώντας στη NOVA. Ερωτηθείς για το αν έπαιξε ρόλο για την επιστροφή του η παρουσία του Μίτσελ στον πάγκο, απάντησε: «Είναι σημαντικό και γι αυτό ήρθα πάλι εδώ. Με ξέρει ο προπονητής και ξέρω και εγώ αυτόν».
Όσο για το αν βρήκε τα… πατήματά του και πότε θα είναι 100% έτοιμος, υπογράμμισε: «Τα βρήκα σήμερα τα πατήματά μου. Μια χαρά είμαι». Επίσης, συμπλήρωσε: «Κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι, Είναι σημαντική η νίκη σήμερα με μια από τις καλύτερες ομάδες του κόσμου. Τώρα έχουμε άλλο ματς το σαββατοκύριακο και πρέπει να το κερδίσουμε». Σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι στην καριέρα του, δήλωσε: «Πρώτα θα μείνω μέχρι το καλοκαίρι και θα μιλήσουμε μετά».


Πηγή: onsports.gr

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.