Πέθανε σε ηλικία 63 ετών ο Γιώργος Μπόκας, ιδιοκτήτης του περιφερειακού τηλεοπτικού σταθμού της Αιτωλοακαρνανίας...
«Αχελώος TV» και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ενημερωτικών Περιφερειακών Τηλεοπτικών Σταθμών Ελλάδος.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ένωση, με αφορμή τον θάνατο του Γιώργου Μπόκα, τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι «ο εκλιπών υπηρέτησε με πίστη και φανατισμό την ιδέα της υγιούς περιφερειακής τηλεόρασης, συνέβαλε με την λειτουργία του τηλεοπτικού σταθμού "Αχελώος TV" στην σωστή τοπική ενημέρωση, αλλά και στην ευρωπαϊκή πληροφόρηση».
Ο Γιώργος Μπόκας νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες σε νοσοκομείο της Αθήνας. Η κηδεία, θα τελεστεί στις 16.00 το απόγευμα, στην γενέτειρά του, το Καινούργιο Αιτωλοακαρνανίας. 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Συλλυπητήρια

Για τουλάχιστον 4 χρόνια είχα την χαρά να συνεργαστώ με την τηλεόραση του Αχελώου από το Αγρίνιο κάνοντας τηλεοπτικές εκπομπές και μεταδόσεις αγώνων.
Μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια και ο καλός μου φίλος Τάσος Παπαδιώτης ως κάμεραμαν.
Στα 4 αυτά χρόνια είχα την χαρά να γνωρίσω από κοντά τον Γιώργο Μπόκα έναν από τους ιδιοκτήτες του τηλεοπτικού σταθμού με τον οποίο είχαμε πολλές συζητήσεις γύρω από τα περιεχόμενα των εκπομπών (πολιτικών-αθλητικών).
Πάντα μου έδινε συμβουλές οι οποίες ήταν καλοπροαίρετες, προκειμένου να καταφέρω να γίνω καλύτερος.
Πραγματικά η τηλεόραση του Αχελώου ήταν ένα σχολείο τηλεοπτικό για εμένα και την μετέπειτα πορεία μου στον χώρο των Μ.Μ.Ε.
Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια την οικογένεια του και στα στελέχη του  τηλεοπτικού σταθμού.
Ο Γιώργος Μπόκας ήταν από τους πρωτοπόρους της περιφερειακής τηλεόρασης και έτσι θα πρέπει να τον θυμόμαστε όλοι όσοι έχουμε εργαστεί ή εργαζόμαστε ακόμη…


Γιάννης Βασιλειάδης

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.