Ο δολοφόνος μαχαίρωσε τη γυναίκα που βλέπετε μέχρι θανάτου - Τα λόγια των παιδιών και η εξομολόγηση της 33χρονης σε γείτονές της έχουν σοκάρει όλη τη γειτονιά...
Ένας 45χρονος Αλβανός μαχαίρωσε και σκότωσε την 33χρονη γυναίκα του, διότι σύμφωνα με πληροφορίες η τελευταία του είχε ζητήσει να χωρίσουν. Όλα ξεκίνησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας στα Δίδυμα Αργολίδας, όταν διαπληκτίστηκε το ζευγάρι των αλλοδαπών, γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία που έγιναν γνωστά, η 33χρονη που ήταν σε διάσταση, ζήτησε διαζύγιο  αλλά δεν του παραχωρούσε την επιμέλεια των δύο ανήλικων παιδιών τους.
Πάνω στον καυγά, ο 45χρονος τη μαχαίρωσε στο λαιμό και την ωμοπλάτη και την σκότωσε. Η 10χρονη κόρη του μαζί με τον 8χρονο αδερφό της χτύπησαν το κουδούνι της σπιτονοικοκυράς που ζει στον επάνω όροφο. «Η μαμά μας είναι μες τα αίματα. Ο μπαμπάς της έκανε κακό. Ελάτε γρήγορα», είπε η 10χρονη και στη συνέχεια έτρεξε προς τη μητέρας της.
Αργότερα, ο 45χρονος εντοπίστηκε στον δρόμο Κρανιδίου - Ναυπλίου και συνελήφθη, ενώ βρέθηκε και κατασχέθηκε το μαχαίρι που χρησιμοποίησε. Η 33χρονη αρχικά μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου και στη συνέχεια, ενώ διακομιζόταν στο Γενικό Νοσοκομείο 'Αργους, υπέκυψε στα τραύματα της. 

Τα λόγια της άτυχης μητέρας λίγο πριν τη δολοφονία της
«Ο άντρας μου, μου είπε ότι θα με σκοτώσει», είχε εξομολογηθεί. «Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Ο άντρας μου, μου είπε ότι θα με σκοτώσει και θα μου πάρει τα παιδιά. Απειλεί την οικογένεια μου». Αυτά ήταν τα λόγια που εκμυστηρεύτηκε σε κάποιους συγχωριανούς της πριν από δυο ημέρες η άτυχη 33χρονη.
Η γυναίκα φοβήθηκε να τον καταγγείλει στην αστυνομία τις ανησυχίες της επειδή η ίδια και τα παιδιά της δεν είχαν άδεια παραμονής. Και αυτό έμελλε να της στοιχίσει τη ζωή. Τραγικές φιγούρες τα δύο παιδιά της οικογένειας, που είναι αμφίβολο αν θα ξεπεράσουν ποτέ τις εικόνες που έζησαν...

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ, argolikeseidhseis.gr


Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.