Με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το καλοκαίρι του 2018 ο Διαμαντής Χουχούμης καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «πράσινους». 
«Τίτλοι και καλή πορεία στην Ευρώπη», το μήνυμα του. Με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το καλοκαίρι του 2018 ο Διαμαντής Χουχούμης καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με τους «πράσινους».
Ο νεαρός μπακ πραγματοποίησε πολύ καλές εμφανίσεις τη φετινή σεζόν και οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού θέλησαν να τον επιβραβεύσουν προσφέροντας του νέο συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στο Κορωπί για ακόμη τρία χρόνια.

Η ανακοίνωση της «πράσινης» ΠΑΕ:


«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον Διαμαντή Χουχούμη για την τριετή επέκταση του υπάρχοντος συμβολαίου του διεθνούς αμυντικού, ο οποίος θα παραμείνει έτσι στην ομάδα μας μέχρι το καλοκαίρι του 2018».
Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου, ο Χουχούμης, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για το καινούργιο μου συμβόλαιο και θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα που μου δείχνει ξανά εμπιστοσύνη... Εγώ, από την μεριά μου, θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και να βελτιώνομαι, βοηθώντας παράλληλα και τον Παναθηναϊκό. Εύχομαι την επόμενη χρονιά να κατακτήσουμε πάλι τίτλους και να κάνουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη!». 


Πηγή: novasports.gr

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.