Βρισκόμαστε λίγες μόλις ώρες πριν από το κρίσιμο δημοψήφισμα που θα γίνει τη Κυριακή 05/07/2015 και θα κρίνει το μέλλον της χώρας μας, το μέλλον των παιδιών και όμως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που αναρωτιούνται γιατί φτάσαμε μέχρι εδώ..
Μία 17χρονη μαθήτρια του 2ου λυκείου Πρέβεζας μέλος 7μελούς οικογένειας κάθισε και έγραψε τις δικές της σκέψεις από όλα αυτά που ζει και βιώνει στο σπίτι της, στην μικρή κοινωνία της Πρέβεζας και γενικά στην Ελλάδα.
Οι σκέψεις αυτές όμως είναι όλη η αλήθεια που ζούμε καθημερινά και δυστυχώς πολλοί είτε κλείνουν τα μάτια τους είτε ονειροβατούν.
Και όμως αυτές οι σκέψεις της 17χρονης Ειρήνης Τσόγκα από την Πρέβεζα βάζει τα ‘’γυαλιά’’ σε όλους τους πολιτικούς που μας έχουν οδηγήσει σε αυτή την κατάσταση, στέλνοντας το δικό της μήνυμα απόγνωσης για το μέλλον το δικό της, της οικογένειά της, ολόκληρης της Ελλάδας.
Καλό θα ήταν όσοι το διαβάσουν και κυρίως άνθρωποι που ασχολούνται με την πολιτική να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους, αφού η Ειρήνη και όλη η συνομήλικοι της είναι η γενιά που ακολουθεί και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι αρκετά σκληρή απέναντι στον οποιονδήποτε θέλεις να τους ''κλέψει'' το μέλλον τους…
Οι σκέψεις της Ειρήνης και η επιστολή της είναι η εξής:

''Ελλάδα 2015.
Λίγο πριν τις κάλπες και χωρίς καμία πρόθεση να διαστρεβλώσω, να πείσω ή να μεταγγίσω δικές μου απόψεις και εικασίες, αξιοποιώντας το δικαίωμα που μου προσφέρει η δημοκρατία της ελευθερίας του λόγου αλλά και του διαλόγου, θα ήθελα να εκθέσω την δικιά μου άποψη, τα δικά μου παράπονα και την δίκη μου εκδοχή για την περίοδο που διανύουμε σαν χώρα. Σε λίγες μέρες γίνομαι 17 χρονών και από το 2010 περίπου, στην ηλικία των 12 ετών που μπήκε θεωρητικά η χώρα μας σε οικονομική κρίση και ζώντας σε μια επταμελή οικογένεια με 3 μωρά παιδιά, βλέπω έναν πατέρα και μια μάνα να δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ για να μην μας λείψει απολύτως τίποτα και δόξα τω Θεό έχουμε τα πάντα. Αυτός ο μισθός λοιπόν, που παίρνει αυτός ο πατέρας και αυτή η μάνα, που μήνα-μήνα όλο και βαδίζει προς τα κάτω, όπως περνάει από τα χέρια τους έτσι ακριβώς και φεύγει. Και ερωτούμαι εγώ τώρα φίλε έλληνα, που σταθερά εδώ και 40 χρόνια ψηφίζεις κόμματα που σε διαλύουν σιγά-σιγά αλλά παρόλα αυτά εσύ συνεχίζεις και τους ψηφίζεις. Και λέω εγώ τώρα, ένα από τα 17χρονα που δεν πρόκειται να ακουστεί ποτέ του, δεν είναι κρίμα και άδικο κάθε παΐδι που γεννιέται σε αυτή τη χώρα να χρωστάει ήδη από βρέφος 32.000€; Δεν είναι κρίμα και άδικο κάθε πανέξυπνος νέος να περιμένει στην ουρά του ΟΑΕΔ για μια θέση; Δεν είναι κρίμα και άδικο κάθε άνθρωπος που έχασε την δουλεία του λόγω περικοπών και δεν είχε να πληρώσει το νοίκι του να ξημεροβραδιάζεται στην ουρά των συσσιτίων για ένα πιάτο φαί; Δεν είναι κρίμα και άδικο να χάνονται αθώες ψυχές επειδή δεν είχαν να δώσουν στο παΐδι τους φαγητό για το σχολειό, επειδή δεν μπόρεσε να πληρώσει τη δόση στην τράπεζα και τώρα τον κυνηγούν για να του το πάρουν; Δεν είναι κρίμα και άδικο να φεύγουν τα καλυτέρα μυαλά και άνθρωποι με οικογένειες από την χώρα τους για ένα καλύτερο αύριο; ΕΙΝΑΙ! Γι' αυτό φίλε έλληνα μην σε ακούσω μετά την απόφαση που θα πάρεις και όταν θα υποστείς τις συνέπειες να λες πως: "τα πράγματα χειροτερεύουν!, η σύνταξη και ο μισθός μου όλο και κατηφορίζει!, βάρεσε κόκκινο η ανεργία!, αυξήθηκε ο ΦΠΑ!, πάει ερήμωσε τούτη η χώρα όλοι έφυγαν προς τα έξω!, πάει ερήμωσε και τούτη η πόλη όλο και περισσότερες επιχειρήσεις κλείνουν!, κι άλλος αυτοκτόνησε; τούτος ο κόσμος πάει κατά διαόλου! Δεν έχω να πληρώσω!, δεν έχω να στείλω το παΐδι μου να σπουδάσει!, δεν έχω να δώσω στο παΐδι μου να φάει!, μου το παίρνει το σπίτι η τράπεζα! Και και και.. " γιατί τότε θα είσαι "Ευρωπαίος". Κάτσε λοιπόν με τον μισθό των 500€ στην καλύτερη και την κατάντια και την μιζέρια σου και βούλωστο! Δεν λέω πως με το "ΟΧΙ" θα λυθούν όλα τα παραπάνω και ξαφνικά από την μια μέρα στην άλλη θα ζω σε έναν επίγειο παράδεισο. Αλλά σίγουρα δεν θα ζω αυτόν τον εξευτελισμό που βιώνω τώρα σαν Έλληνας και δεν θα κρέμομαι από καμία κυρία Μάρκε, κανέναν κύριο Σόιμπλε, καμία κυρία Λαγκαρτ κτλ.. Και προπαντός ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΩ και στην τελική ποσό πιο κάτω μπορεί να φτάσει η κατάσταση από αυτή την στιγμή που βρίσκεται στο "-";! Δεν θα μετανιώσω ούτε θα ντραπώ ποτέ μου που γεννήθηκα Έλληνας!, αλλά λυπάμαι που το λέω, προτιμώ να φύγω από την χώρα μου και να ζήσω άλλου με δυσκολίες παρά να κάτσω να δουλέψω μια ζωή σε αυτή την χώρα ξεπληρώνοντας χρέη αλανών και να είμαι το στρατιωτάκι κάποιας κυρίας Μάρκελ. Δεν είμαι εγώ αυτή που θα σου πω τι θα ψηφίσεις φίλε έλληνα αλλά αν είναι αυτή η Ευρώπη που ονειρεύεσαι, θέλεις να χρωστάνε μέχρι και τα δισέγγονα σου και χάφτεις ότι σκουπίδι σου πλασάρει η τηλεόραση μπορείς να ψηφίσεις ελεύθερα το "ΝΑΙ". Αλλά φίλε έλληνα, η ζωή μια φορά σου δίνει ευκαιρίες. Εκμεταλλεύσου σε παρακαλώ την ευκαιρία που σου δίνεται και πήγαινε με την κρίση σου την Κυριακή, σε παρακαλώ πολύ, και πριν τσεκάρεις το "ΝΑΙ" με το στύλο σου, σκέψου τι ακολουθεί μετέπειτα από σένα! Σκέψου τι κόσμο θα παραδώσεις! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΟΝΙ ΣΟΥ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΕΙ;''


Γιάννης Βασιλειάδης

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.