Ο Κριστιάν Καρεμπέ θα γινόταν "γιατρός ή πορνοστάρ" αν δεν είχε ακολουθήσει το δρόμο του ποδοσφαίρου. 
Αυτό δεν είναι εικασία, αλλά απάντηση του ίδιου στη Marca στην ερώτηση τι επάγγελμα θα είχε ακολουθήσει αν δεν γινόταν ποδοσφαιριστής. Βέβαια, είπε κι άλλα πολύ σπουδαιότερα στην ισπανική εφημερίδα.
Ο σύμβουλος στρατηγικής της ΠΑΕ Ολυμπιακός μίλησε την οικογενειακή του τραγωδία, που τον έχει σημαδέψει.
«Είναι κάτι που κουβαλώ πάντα μαζί μου. Τα αδέρφια μου με άφησαν στο αεροδρόμιο και στην επιστροφή είχαν ένα τροχαίο. Σκοτώθηκαν. Η κατάκτηση του Champions League με τη Ρεάλ ήταν αφιερωμένη στη μνήμη τους. Ήταν, επίσης, αφιερωμένη στο χωριό μου. Πριν μπω σε κάθε αγώνα τους σκεφτόμουν και προσευχόμουν για όλους τους δικούς μου στη Νέα Καληδονία», δήλωσε ο Καρεμπέ, ο οποίος μίλησε και για τη Ρεάλ: «Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τη Ρεάλ του τώρα με αυτή της δικής μου περιόδου. Θα πρέπει να αφήσουμε τον προπονητή να δουλέψει και πιστεύω ότι σε δύο μήνες θα μπορούμε να τον κρίνουμε. Όσον αφορά τους παίκτες, πάντα μου άρεσαν ο Τσάβι και ο Ινιέστα. Προφανώς τώρα ξεχωρίζουν ο Κριστιάνο και ο Μέσι που είναι οι σούπερ σταρ του πρωταθλήματος».

Πηγή: newsit.gr



Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.