Από προφυλακτικά σε πισίνες, μεθυσμένους να κάνουν αγώνες με αναπηρικά καροτσάκια στις κυλιόμενες σκάλες και γονείς που παίρνουν τα μωρά τους στο κλαμπ τα ξημερώματα είναι μερικά από τα πιο τρελά σκηνικά που έχουν συμβεί στο δημοφιλές θέρετρο. Άνθρωποι που τα έχουν ζήσει μοιράστηκαν τις συγκλονιστικές αναμνήσεις τους από το Vegas.
Ό,τι συμβαίνει στο Vegas μένει στο Vegas αν δεν το έχουν δει οι εργαζόμενοι του διάσημου θερέτρου και δεν το μοιραστούν τα social media. Ναυγοσώστες, οικονόμοι σπιτιών και προσωπικό ασφαλείας μοιράζονται στους λογαριασμούς τους στα social media τα όσα απίστευτα έχουν δει τα μάτια τους. Και τι έχουν δει; Τα αποκάλυψαν μετά από αίτημα του χρήστη stahls94 στο Reddit σε 1.400 αναρτήσεις.
Τα μυστικά της "αμαρτωλής" πόλης
"Ήρθε κάποιος και προσπάθησε να μου πουλήσει μεταχειρισμένα εσώρουχα που έχουν φορέσει στρίπερ. Είχε μια τσάντα γεμάτη εσώρουχα. Έκανα στροφή 180 μοιρών και έφυγα".
"Δεν εργάζομαι στο Vegas αλλά είδα έναν άντρα που φορούσε ταμπέλα "χτύπησέ με στα γεννητικά όργανα για 10 δολάρια".
"Είδα κάποιον να κάνει την ανάγκη του στη μέση του δρόμου και δεν μπήκε καν στον κόπο να κρύψει τα γεννητικά του όργανα από τα διερχόμενα οχήματα. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα με χαιρέτησε και μου είπε να συνεχίσω".
"Υπάρχει κάποιος που σου επιτρέπει να τον προσβάλεις όσο πιο άσχημα θέλεις για 5 μόλις δολάρια".
"Είδα μια έγκυο μεθυσμένη να σκοντάφει στον δρόμοκαι να βρίζει".
"Έχω δει πολλά ζευγάρια να κάνουν σεξ στους διαδρόμους ξενοδοχείων. Λες και δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το δωμάτιο και το έκαναν στον διάδρομο".
"Έχουμε καθαρίσει πισίνες από εμετό, μπουκάλια αλκοόλ, ρούχα, σύριγγες και όλα τα είδη των σκουπιδιών. Ήταν αηδιαστικό".
"Έχω δει το νερό της πισίνας να γίνεται θολό και μαύρο από ανθρώπους που δεν είχαν κάνει μπάνιο".
"Έχω δει δύο μεθυσμένους να κάνουν αγώνα με αναπηρικά καροτσάκια στις κυλιόμενες σκάλες στο εμπορικό στο Planet Hollywood. Θεώρησαν καλή ιδέα να συμπεριλάβουν τις κυλιόμενες ως μέρος της πίστας".
"Μια φορά μου έδινε κάποιος 100 δολάρια για να τον φιλήσω".
"Ένας απελπισμένος τζογαδόρος γύρω στα 30 έτρεξε στο μέρος μου και με ρώτησε αν έχω χρήματα να του δώσω για τη χρυσή βέρα του".
"Ξαφνικά μια 70χρονη που περπατούσε δίπλα άρχισε να τραγουδά το τραγούδι των Pokemon. Χάρηκε πάρα πολύ όταν άρχισα να τραγουδάω μαζί της".


Πηγή: Dailymail

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.