- Εξαιρετικά κρίσιμη η κατάσταση της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ
- Εξιτήριο για έναν ακόμη σοβαρά τραυματισμένο από το πολύνεκρο δυστύχημα στηνΕγνατία Οδό
- Τι λέει ο διοικητής του νοσοκομείου για τους τραυματίες της εφιαλτικής καραμπόλας
- Οι φωτογραφίες του Ρουμάνου οδηγού της νταλίκας που σκόρπισε το θάνατο
- Ανατροπή από τον πραγματογνώμονα - Τι λέει για τα φρένα του τεράστιου οχήματος
Μόλις λίγα εικοσιτετράωρα έχουν περάσει από το εφιαλτικό πρωινό της Κυριακής, όταν συνέβη ένα από τα πλέον τραγικά δυστυχήματα της χώρας.
Η τρελή πορεία της νταλίκας που σκόρπισε τον θάνατο εξετάζεται από τις αρμόδιες αρχές, ούτως ώστε να έρθουν στο "φως" τα αίτια της πολύνεκρης καραμπόλας.
Κρίσιμες στιγμές για τη 18χρονη
Σοβαρή εξακολουθεί να είναι η κατάσταση της υγείας της 18χρονης που νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ και όπως ανέφερε ο διοικητής του νοσοκομείου, Παναγιώτης Παντελιάδης, η κατάσταση της υγείας των άλλων δυο σοβαρά τραυματισμένων, ενός 22χρονου και ενός 64χρονου παρουσίασε βελτίωση.
Μάλιστα, ο 22χρονος πήρε εξιτήριο προκειμένου να διακομιστεί σε άλλο νοσοκομείο όπου θα αντιμετωπιστεί το κάταγμα που έχει στο χέρι.
Η... αποκάλυψη του οδηγού
Ο 39χρονος Ρουμάνος οδηγός από το Πιτέστι της Ρουμανίας δηλώνει αθώος, τονίζει πως δεν έχει ευθύνη για το δυστύχημα, αφού τα φρένα της νταλίκας του δεν έπιαναν και ετοιμάζεται να απολογηθεί μετά την προθεσμία που πήρε την ερχόμενη Πέμπτη. 
Όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία για την οποία δούλευε ο 39χρονος λέγεται «Limar» και αρχικά είχε έδρα σε δύο επαρχίες της Ρουμανίας, την Ilfov και την Arges. Οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι δεν έχουν καταφέρει να επικοινωνήσουν με ανθρώπους της εταιρείας, καθώς τελεί υπό καθεστώς πτώχευσης.
Από την πλευρά τους, τόσο ο πρόεδρος όσο και ο υπουργός Εξωτερικών της Ρουμανίας, εξέφρασαν τα συλλυπητήριά τους για την τραγωδία στις οικογένειες των θυμάτων.
Η υπόθεση ωστόσο παίρνει νέα τροπή μετά τη διαπίστωση του πραγματογνώμονα, Νίκου Καμακούκα, που συμμετέχει στις έρευνες ότι το σύστημα πέδησης λειτουργούσε κανονικά λίγο πριν το δυστύχημα. Όπως επισημαίνει ο οδηγός της νταλίκας μετά τα διόδια του Πολυμύλου το χρησιμοποίησε στην κατηφορική διαδρομή κατά τη διάρκεια της οποίας είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα. 
''Αν υπήρχε πρόβλημα με τα φρένα, τότε το βαρύ όχημα είτε θα είχε προσκρούσει σε κάποιο τούνελ, είτε θα είχε βγει από το δρόμο σε κάποια στροφή είτε θα είχε προκαλέσει ατύχημα νωρίτερα'' τονίζει ο πραγματογνώμονας, που φαίνεται να καταλήγει στο ότι από την κακή χρήση τα φρένα δεν λειτούργησαν όταν χρειάστηκαν.
"Δεν χρησιμοποίησε σωστά το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τροχοπέδησης. Φτάνοντας στο σημείο είχε πρόβλημα στα φρένα" λέει χαρακτηριστικά ο κ Κακαμούκας.
Την ίδια ώρα αναπάντητο παραμένει το ερώτημα για το ποιός ευθύνεται για τα μέτρα ασφαλείας στο σημείο. Έγγραφο ντοκουμέντο εκθέτει την αστυνομία και την ανάδοχο εταιρία. Η αστυνομία με αποφασή της ορίζει ως υπεύθυνη την ανάδοχο εταιρία των εργασιών. Η αστυνομική διεύθυνση Ημαθίας υποστηρίζει πως είχε αποφασίσει να επέμβει, καθώς τα έργα διήρκησαν περισσότερη ώρα, ωστόσο δεν πρόλαβε και ενώ απείχε μόλις πέντε λεπτά από το σημείο.
Ειδικοί επισημαίνουν και την προβληματική προειδοποιητική σήμανση για τα έργα, καθώς οι δύο φωτεινές επιγραφές σε απόσταση 15 και 7 χιλιομέτρων ανέφεραν μποτιλιάρισμα με το σήμα Κ 39 του κώδικα οδικής κυκλοφορίας που σημαίνει συχνή κυκλοφοριακή συμφόρηση. 
Δύο σημαιοφόροι της Εγνατίας οδού βρισκόταν σε απόσταση 600 και 300 μέτρων από την ουρά των αυτοκίνητων. "Το κλείσιμο και το άνοιγμα των αυτοκινητοδρόμων της Εγνατίας παρακάμψεις, αμφιδρομήσεις, διπλοδρομήσεις ή οτιδήποτε άλλο είναι αρμοδιότητα των κατά τόπους αστυνομικών διευθύνσεων" επισημαίνει ο Ν. Ραχανιώτης, διευθυντής της περιφερειακής υπηρεσίας Γρεβενών της Εγνατίας οδού.


Πηγή: newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.